19 Ocak 2014 Pazar

Çıkmaz Sokak

Hayat insanlara birçok insanla tanışma fırsatı sunar.Kimiyle hemen kaynaşıverirsin ama kimini ise nedenini açıklayamadığın bir sebepten dolayı için hiç almaz.Tanışmadığın insanlar hakkında da yorumlarda bulunursun;soğuk,sevecen,tatlı vs.Ama çoğu ön sezin yanıltır aslında seni.Soğuk dediğin bir kişiyle tanıştıktan sonra çok sıcak muhabbet kurabilirsin mesela.İşte bunlar hep tabudur.Ama bir de bir grup var ki çok değer verirsin en üstlere taşırsın.Ama aslında hiç de verdiğin değeri hak etmediğini anlarsın.İşte bu ortaya çıktığında yıkılır içinde bir şeyler.Daha önce de dediğim gibi o durumu hissetmeye çalıştım ve yazdım.Belki birileri burda bir şeyler bulur ya da kendini büsbütün çıkmaz sokakta...
ÇIKMAZ SOKAK
Kapkaranlık,ıssız bir yoldayım.Hızlı yürüyorum.Duyduklarım ayakkabımın topuk sesiyle derin nefes alışlarım.Öyle ki kalbimin atışıyla ayaklarımın yere vuruş sesi yarışıyor âdeta,yoruluyorum.Vücudum yorgun,beynim yorgun,kalbim yorgun.Bitkinim,bitmişim.Bütün olanlar için kendime kızıyorum.Bağırıyorum kendime,yargılıyorum durmadan kendimi.Sense suçlu değilsin gözümde,kızamıyorum sana.Kızmak için bahane bulamıyorum.Çıkmaza giriyorum.Bir insana olduğu şey icin kızılır mı diyorum sonra.Senin karakterin niye bu diye yargılıyabilir miyiz? Ya da daha doğrusu ben niye seni böyle gördüm diye bağırabilir miyiz? Hayır,hayır.Sen soytarı olan kişiyi kral yapmışsındır.Sonra soytarıya gidip kızabilir misin neden imparatorluğu çöktürdü diye? Yapma gülünç olursun.İşte bundandır ki sana sinirlenemiyorum.Ama ne oldu biliyor musun? İçimde büyüyen sen bir mum alevi gibi söndü.Nefretim büyüyor şimdilerde kar topu gibi.Görmek istemiyorum seni,nefretimin büyüklüğünü kaldıramaz belki bünyem.Bundandır korkum.Hani filmlerde olur ya karakteri benimsersin filan.Aslında bir bakarsın ki maskeymiş her şey.İşte senin bir farkın yok bundan.Olmasını çok isterdim ama yok.Bense görememişim maskenin altında gizlenen o gerçek yüzü.İnanmak nedir bilir misin? Ya güvenmek? Körü körüne.Ya güvenmenin yıkılması nedir bilir misin? Canının yanmasının kızgın ateşin tenine değer gibi olması?Bilmesen bile hissedebilir misin? Ya tahmin edebilir misin? Sorular,sessiz cevaplar.Durmadan konuşan iç sesim;yol arkadaşım.Hava yalnızlık kokuyor.Yollar ıssız,ürkek,narin.Ayak seslerim sinirli,yerle kavga ediyor.Nefesim aceleci,iç çekiyor.Ruhum kırgın,üzgün,dilsiz.Bense hızla yürüdüğüm bu yolda çıkmaz sokağa giriyorum,ruhumun kör ipleri çözemediği gibi yolumu bulamıyor;kayboluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder