4 Ocak 2014 Cumartesi

İlk yazı,ilk heyecan

    Ben kendimi bildim bileli en iyi ifade şeklim yazı yazmak.Yazı yazmak dediysem beklemeyin öyle profesyonel şeyler.Kendi çapımda ufak tefek şeyler işte.Sana kızdım mı hey arkadaş bi mesaj bekle benden o vakit;kırıldım temalı,duygusal ağırlıklı.He eğer sana sevgim kabarıvermişse birden, o zaman küçük yazı sürprizleri de bekleyebilirsin,şaşırma! Bunu birazcık da duygusal olmama bağlıyorum,duygusallığımı da büyüten balık burcu olmam sanırsam.
  Duygusallığın getirdiği bir şey varsa o da duygular arası empati kurmam.Bir duyguyu yaşamasam bile,onu bir arkadaşımdan duymuşsam eğer,bir dizide izlemişsem veya sokakta dolaşırken tanık olmuşsam bil ki özge de bunu hisseder.bugün daha önce yazdığım bir yazıyı paylaşmak istiyorum,tamamen hayali.Kendi ağzımdan ama ucundan kıyısından geçmediğim bir duygu.
         BİTTİ  
'Elimi oynatacak halim yok.Beynim yorgun,vücudum bitkin.Dışarıda ayaz,bende üşüme hali.Sobanın en dibine yaklaşmışım,çaresizce ısınmayı bekliyorum.Bir de elimde demlenmiş çay,sıcacık!Bir iki yudum alıp içimi ısıtıyorum,dışarının soğuğuna inat.Sessizlikle muhabbet kurmaya çalışıyorum,sadece kendimi duymuyorum.Bilakis;bir ordu konuşuyor sanki.Her kafadan bir ses.İçlerinden bir sesi ayırt etmeye çalışıyorum,çabalıyorum ama çıkaramıyorum.Bu ses ki içimi rahatlatan ama unutmuşum sanki.Ne zamandır konuşmuyorduk ki?Ne zamandır onun bana seslenişindeki şenliği duyamıyorum?Kaç vakit oldu ki unutuvermişim sesini?Bu kadar kolay mıdır unutmak?Peki ya silip atabilmek kalbinden onca güzel günleri bırakırcasına? Basit midir bitti demek?Sahi zorlanmadın mı o kelimeyi kullanırken,bitti!Duruma bak,bir numaralı yalancı oldum ben.Neden mi?Unutamadım çünkü ben seni.Hele sesini hiç unutmadım.Ama yediremiyorum işte kendime,anlasana.Sana kolay gelen o kelime,benim kafamda binlerce kez,senin ses tonunla,dönüp durdu onca zaman.Söyle şimdi,mümkün müymüş unutmak seni?Peki ya sesini?.Baksana hala sana sorular soruyor,çaresizce cevaplar bekliyorum.Ne saçma!'

  

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder