26 Ocak 2014 Pazar

Korku

Bir görüntü...Belirsiz,siyahlar içinde.Sanki dumanlı.Ayırt edemiyorum.Ne olduğunu bilmediğim bu şey beni korkutuyor.Deli gibi korkuyorum,titriyorum.Müthiş bir sessizlik.Kalp atış sesimden başka hiçbir şey yok.Bu sessizlik ki beni boğuyor.Tıkanıyorum.Ürküyorum.Yanımda sarılabileceğim kimse yok.Seslensem,bağırsam,haykırsam duycak kimse yok.Yalnız hissediyorum kendimi yapayalnız.İleriye doğru koşturuyorum belki birileri vardır diye.Bir umut.Çaresizim.Kapana kısılmış gibi.Nereye gitsem boşluk.Boşuna kulaç atmak misali.Canım acıyor.Bu korku öyle bir şey ki yakıyor.Duramıyorum.Napcağımı bilemez halde bir o yana bir bu yana koşturuyorum;nefesim kesilene kadar-bağırarak.Korkum giderek artıyor.Belirsiz görüntü daha da büyüyor,yakınlaşıyor.Kaçamıyorum.Ayaklarım kilitleniyor.Bağırmak bir yana sesimi bile çıkartamıyorum.Korkum içimi kavuruyor.Öyle ki cehennemi yaşıyorum.Etraf zifiri karanlık oluyor.Ben ise boğuluyorum,boğuluyorum...Sıçrayarak uyanıyorum yataktan.Kalbim deli gibi atıyor.Yatak terden sırılsıklam.Hıçkırarak ağlıyorum.Rüyanın etkisinden çıkamıyorum.Korkumu üstümden atamıyor,tekrar uyumak istemiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder