10 Mart 2014 Pazartesi

Doğum günü

Bugün doğum günü.Her doğum günü insana özgü yılbaşı kutlaması aslında.Yılbaşında güzel dileklerle karşılanır ya yeni yıl,yeni yaş da öyle.Ama zamanın akışını anlayabilene,kavrayabilene helal olsun.Çünkü ben hala zamanın hızına ayak uyduramadım.Ben küçüktüm ablam da benim şimdiki yaşlarımdaydı.O zamanlar ablam çok büyüktü benim için.Bir üniversite öğrencisiydi,kocamandı gözümde.Şimdi dönüp bakıyorum da o olgunluğu kendimde göremiyorum,görmek istiyor muyum diye de sorulur tabii.Aslında kaç yaşına gelirsem geleyim çok da değişmicek farkındayım.Ben hiçbir zaman kendimi çok da büyümüş hissedemicem her sene biraz daha geçecek,yaşım birer birer artıcak ama ben hiçbir zaman büyümeyeceğim.
Doğumgünleri hep bir kutlanır,iyi dileklerde bulunulur,nice yıllara denilir filan.Ama en içteni,en güzeli ailenin ve dostlarının bunu söylemle değil de kalben sana hissettirmesidir.İşte bugün tam da öyle bir gündü.Güzel dostlarımın sürpriziyle başladım,bir fotoyla şenlendi yüreğim 'özgiş kapıyı aç' kağıdıyla çekilmiş,şimdilerin en meşhur pozu 'selfie'yle gelen bir mesaj.Kapıya 'yaaaa' diye diye koşturdum.Dostlarım en sıcak gülümsemesiyle karşımdaydılar.'İyi ki doğdun özge' bağırmaları eşliğinde zıplamaların ardından klasik doğum günü pastası üfleme,dilek dileme filan.Ben öyle spesifik şeyler dilemeyi pek sevmem,hayırlı mı olur iyi mi olur o dilediğim şey bilememenin korkusu belki de.Ondandır ki hep genel olur dileklerim.Daha sonra salona geçtiğimizde gülmeler,espriler oldu her zamanki gibi.Sonra hadi Özgeyle ilgili ilk tanışmalar,hikayeler anlatılsın diyerekten herkes sırayla anlatmaya başladı.
Duygusallığımla ve sulu gözlülüğümle ün salmışım bir kere.Arkadaşlarım bir bir konuşurken ha şimdi ağlıcak kesin ağlar duramaz diyerekten dalga geçti sevgili ev arkadaşlarım.Onlara inat kendimi tuttum her bir hikayeyi,her bir düşünceyi dinlerken.Çok zor oldu,tam başardım derken en son,dostum anlatırken taaa ortaokul zamanından başlayan hikayeyi tutamadım kendimi.Tutamayacağımı bile bile zorlu savaşa girmiştim ve mağlup da çıkmıştım.O kadar güzel hikayeler duydum ki o kadar güzel şeyler işittim ki onlardan,o gece mutluluktu benim enerjim.
İşin özü şöyle kızlara baktım ve ne kadar şanslı olduğumu bir kez daha anladım.Güzel dostluklar kurmuştum ve her biri tek tek o kadar değerliydi ki benim için.Üniversiteye gelirken hep bir hayal kurulmuştur,ütopik tarzda şeylerimiz de olmuştur.Ama bu denli güzel ortamın içinde olabileceğimi tahmin eder miydim,işte orasını hiç bilmiyorum.
İşte yeni bir yılım daha bitti,önümde birçok geçirilcek yıl ve güzel anılar var belki de.Hepsi hali hazırda beni bekliyor olmalı.Bir yıl daha yaşım artıyor,bir yıl daha ileriye taşıyorum hayatı ama ben hiçbir zaman büyümek bilmiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder