16 Mart 2014 Pazar

Kavga

Duygularınızla düşünceleriniz kavga eder mi hiç?Yanlış bir soru oldu sanırım,çünkü zaten duygularımızla düşüncelerimiz hep bir çelişkidedir,hep bir kavgadadır.Sense onların arkasında kaderini değiştirmelerini izlersin sessizce.Doğru olan soru ne kadar sıklıkta olur bu kavga?Bu aralar çok sık mı diyorsun?O zaman gel arkadaşım durumuna biraz da yakından bak.

'Odamın duvarlarını sessizlik örmüş bu akşam.Her zamanki gibi olan odamın ışığı bu akşam gözümü kısmama sebep.Odadaki hafif üşüten soğukluğu ise 3 gözlü sobamla kırmaya çalışıyorum.Perdeleri sonuna kadar açtım her zamankinden farklı olarak.Dışarda gördüklerim ise ışıklandırılmış birkaç apartman dairesinden ibaret.Kapımı açıp holde yavaş yavaş yürüyorum,ruhumla yarışırcasına.Henüz demlenmiş çaydan alıyorum.Hep açık içerim,bu sefer bol demli koyuyorum.Sonra tekrar odama gelip oturuyorum sandalyeme.Çayımı yudumlarken başlıyorum kendi iç sesimle dertleşmeye.İç sesler,can yoldaşlarımız.Bizi kimi zaman destekleyenler,kimi zaman yargılayanlar,belki de hep haklı çıkanlar.Bu sefer daha bir zıt bana,daha bir ters.Ben hayal aleminde uçarken o gerçeklikler dünyasına toprak atar gibi sanki.
O bir veli ben bir çocuk.
O nasihat veren ben düşünen.
O öğretmen ben öğrenci.
O gösteren ben anlamayan.
O usta ben çırak.
O bağıran ben susan.
O ısrarcı ben her şeye rağmen inatçı.
Her şey ışığı kapatıp yastığa başına koymakla başlar ya hani.Küçük oyunlar döndürürsün kafanda,mini tiyatro sahneleri.Oyuncuların tam da istediğin gibidir.Minik heyecanlar,şaşırtıcı sürprizler,güzel melodiler.Güneşle bulutun buluşmasındaki huzur misali dev hayal sahnende buluşturursun minik karakterlerini.Oyununda kahkahalar da vardır yüzünde tebessüm oluşturan,hüzünler de vardır gözlerinde yaşa sebep olan.İşte ben de ışığı kapatıp gecenin sessizliğine dalış yaptım.İç sesimle konuşmalar bitti,tartışmalar bitmedi.Bir zamandır süregelen bu anlaşmazlık,ortak paydayı bulamadı maalesef.Yol arkadaşım,her daim bekçim belki de galip çıkmanın derdinde.Yenilmek yok,bekliyorum,beklemeye devam.Her şeye rağmen kavgama,inadıma devam.'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder