26 Temmuz 2014 Cumartesi

Can sıkıntısı mimi

   Blogumda gezinirken bir baktım ki Dördüncü Tekil Şahıs mim cevaplamış, isteyen cevaplasın demiş. Ee o zaman ben de cevaplayım :)



Pazartesi sendromu yada tamamen farklı bir sebepten dolayı keyifsiz ve mutsuz hissettiğinizde bu ruh halinden nasıl kurtulursunuz? Daha enerjik ve neşeli hissedebilmek için neler yaparsınız?

   Ahh Pazartesi sendromunu unutalı nerdeyse 2 ay oldu. Tabii Haziran başında final tatiline girmiştik. Tatil dediğime bakmayın bütün senenin derslerinden olan finale çalışmak için konmuş bir tatil. He işte o vakitten beri unuttum Pazartesi sendromunu. Ama ne illettir ooo. Aman 2 gün haftasonu, uykunun dibine vurmuşsun, gezmişin filan. Pazartesi kalk sabahın köründe, okula git. Şimdi yaz tatili çok güzel ne güzel :)))

   Ayy ben soruyu unutuyordum galiba. :D Keyifsiz,mutsuz olduğumda eğer yalnızsam çareden çok kendime işkence ederim. Yüzüm beş karış, melankolik şarkıları açar daha da fenalaşırım. Böyle durumlarda mazoşist miyim ne? :D Şaka bir yana ağlamak benim rahatlama biçimim. Balık burcumun verdiği özellikten olsa gerek ağlayınca bir kendime gelirim noluyor ya derim. Eğer ki yalnız değilsem yanımda birileri varsa işte o zaman rahatlama biçimim dertleşmek :) Yanımdaki kişiler dostlarımdan veya ailemden birileri olursa tabii ki.

  Bunların dışında tek olduğumda ağlamam sadece tabii. Kendimi dışarı atarım, yürürüm açık havada. Hele ki hava kararmışsa en güzelidir. Yürürüm, yürürüm. O iyi gelir bana adeta ruhumu okşar yani :)

Ee ben de mimleyim o zaman birilerini, buyruuun :))

Huysuz Fikirler
Sempatik Blog
Tubi On Blog

10 yorum:

  1. Canın sıkıldığında koş bak rahatlarsın ;)
    Çok güzel olmuş kii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam bak onu da deneyim :))
      Saol canımm :))

      Sil
  2. ay iyi cevaplamışsın valla.
    süpersin ,ben beceremedim (:

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederiiim kii :)
    Sen mi beceremedin inanmam ki, senin mimlerin ünlü beklerim mimlemelerini :))

    YanıtlaSil
  4. Çok zor bir soru en kısa sürede cevaplayacağım :) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bekliyorum cevabını :)) rica ederiimm ;))

      Sil
  5. Geceleyin yürünür mü :D Ben hava karardığında yürüsem daha kötü olurum korkarım :D
    Evet, ağlayınca rahatlanıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gece serin ya böyle esiyor sessiz sakin ohh kafan rahatlıyor, bir dene derim :D Zaten ağlama bir numara :))

      Sil
  6. Ağlamak bana da çok iyi geliyo ya :)
    Ben seni mimlemistim kitap miminde galiba. Ama o kadar fazla kisiyi mimledim ki tek tek haber veremedim herkese :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarını takip ediyorum ama gözümden kaçmış onu da cevaplayım bir ara, teşekkür ederim cnm:))

      Sil