27 Temmuz 2014 Pazar

Hayata Dair Mimi

Mime geçmeden önce Şeyma' ya beni aklından geçirdiği için çok teşekkür ederim kiii :)) Bakın kendisini birebirde tanımam ama sanırım bloggerda en büyük şansım oldu kendisiyle tanışmam :))



Geçmişin olmasaydı bugün ortaya koymakta olduğun şey ne olurdu?
Ne olurdun değil de ne olamazdın diye cevaplamak isterim bu soruyu :))
Eğer ki geçmişim olmasaydı ben şu an 3 yılını bitirmiş bir doktor adayı olamazdım.
 Herhalde doktorlara gittiğimde hep onlara özenir bulurdum kendimi. 
Kimisinin geçmişine dönüp baktığında keşkeleri olur. Benim de bazı konularda olmuştur elbette. 
Ama eğitim konusunda hep iyi ki demişimdir. 
Benim bu şekilde başarılı olmamda geçmişte hep arkamda ablamın yönlendirmeleri olmuştur. 
Ki hala en büyük destekçimdir kendisii :))


Annen ve baban senin için ne ifade ediyor?
Annenin tarifi nasıl mümkün olur ki? 
Hakkı nasıl ödenir ki? 
Ağlarken bile ağzımızdan çıkan kelime anne olmuyor mu? 
Küçük çocukların canı acıdığında feryatları anne kelimesiyle olmaz mı? 
Anne fedakarlığın, merhametin, sevginin, sonsuz güvenin, mutluluğun, paylaşımın 
kısaca her şeyin vücut bulmuş hali...
Baba ise evin direğidir. Küçüklükten beri böyle derdim hep. Evin direği giderse bir yerde eksiklikler vardır.
İkisini toplarsak ise aile eder.
 O ne önemli kavramdır öyle. Aile hepimizin içinde canlılığını koruyan mis kokulu bir çiçektir.
 Dokunmaya kıyamadığım en değerli varlıktır :)


İmkansız olduğunu düşündüğün her şeyin kapılarını açmak için ne kadar gönüllü olurdun?
Bir kere imkansız diye bir şey yoktur.
 İnanmak diye bir şey vardır ve inanırsan açamayacağın kapı yoktur.
Bana dostlarım eğer sen kafana bir şeyi koyduysan o şey oldu demektir der her zaman. 
Gerçekten de öyle.
Bir şeyin olmasını istiyorsam eğer gerçekten istemem gerekiyor ve ona inanmam lazım. 
Tabii sonrasında ne gerekiyorsa onun için fedakarlıklarda bulunmam gereklii :)))


Şu an kimsin ve ne kadar büyük, parlak ve faydalı bir macera ortaya koyacaksın?
Şu an tıp labirenti içinde yarı yola gelmiş bir doktor adayıyım. 
4. sınıfa geçtim, Stajyer doktor oluyorum anlayacağınız.
 İlerisi için hep büyük hayallerim vardır kii benim. 
Maceracı kısmını bilemem ama faydalı büyük işlere imza atmak isterim tabii ki her doktor adayı gibi. İnsanlara faydamın olması en büyük gayem.
Hele ki teyzelerin hayır duasını alırsam sevap pointslerini siz düşünün :)))


Kalbin daha önce kırılmamış olsaydı ne kadar neşeli, olağanüstü,
 değerli ve tümüyle doyurucu bir ilişki içinde olurdun?
Eğer bahsettiğimiz bildiğimiz türden gönül ilişkileri ise
 tecrübem olmadığından soruyu es geçme mecburiyetindeyim :D 
Ama öyle bir şey yaşamış olsaydım herhalde kalp kırıklıkları 
insanı kötüye değil daha iyiye götürür diye düşünürdüm. 

Çünkü hayat başlı başına bir öğretmen. 
Başarısızlıklarımızla daha iyiye yöneliriz belki, 
olamaz mı olabilir? :))

Tek tek mimlenenler diye etiketlemiyorum. 
Beğenen herkes alıp mimi yapabilir. Güzel sorular bakalım sizin cevabınız nasıl olacak? :))








2 yorum:

  1. Canım ya bitanesin sen :))
    Hiç keşkelerin olmasın :)
    Çok teşekkür ederim kırmadığın için :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sen de öylesin kii :)
      inşallah kimsenin olmasın :)
      seni kırmam kii ben ne demek :))

      Sil