16 Temmuz 2014 Çarşamba

İlk Mim, İlk Heyecan

   Blog dünyası ayrı bir derya sevgili okurlarım, blog kardeşlerim.( İyice başbakan moduna bağladım :D )

 İşte o deryada bir kızla tanıştım. Yazıları çok içten, samimi. Dedim mail atayım, bir baktım blog arkadaşı oluvermişiz. Şimdi o kız beni mimlemiş, onun için burdan Şeyma' ya çok teşekkür ederim :)) 

           Blog ismin neden bu? Özel bir anlamı var mı ki?

  Aslında ilk blog ismim kendi ismimden oluşuyordu. Daha sonra sıradan olmayım dedim.( İdealler büyük :D )
  Başladım arayışa. Bir dostum önerdi, Teoman'ın şarkı sözlerinde geçiyor. 
  Ben de yapıverdim durur muyum? :D

           Hayatının en acı olayı ne ki?
           Ölüm dışında, sana ders veren bir şey yaşadın mı hiç?

  İlla ki var. Ama anlatsak sayfalar yetmez.
  Şimdi bu mimle ağzımızın tadını bozmayalım deme :D

           
     
           Yurt dışında görmek istediğin bir yer var mı?

Bir yer değil, birçok yer var. Bunların içinde en çok görmek istediğim ülke İtalya. Ama bu yaz görmek istediklerimin çoğunu göreceğim inşallah :))))

            Hayatının kitabı ne?

Bir Genç Kızın Gizli Defteri, dermişim :D Ama ergenliğimizin kitabıydı kabul edelim şimdi :D
Aslında hayatımın kitabı diyebileceğim bir kitap yok, çok beğendiğim kitaplar var. 
Ama onlara böyle bir sıfat veremeyeceeğim :D

                  
                  Koleksiyonunuz var mı? Varsa ne?

Koleksiyonum yok. Ama bu yaz gittiğim şehirlerden magnet alarak öyle bir koleksiyon yapma isteğim var, bakalım :)

                  Hangi enstrüman olmak isterdin?

Kemanı çok severim, sesi filan muhteşem. 
Benden öyle bir ses çıksın isterdim.( Ne diyorum ben :D )
Yan flüt de olabilir. Yan flüt çalanlar hep bir havalı gelmişlerdir bana. Cool kişilerin çalgısı olurdum fena mı :D




13 yorum:

  1. Ay süper olmuş :D
    Asıl ben teşekkür ederim canım benim kırmadın yaptın ;)
    Magnet güzel fikir düşüncede kalmasın amaa ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy saol :)) yok fikirde kalmasın elbett :))

      Sil
  2. Ayy deli gibi okurdum Bir Genç Kızın Gizli Defterini :D
    Yeni yeni mimlere diyelim o zamaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme deme :D aynen yeni mimlerde görüşelim senin de mimini beklerim :D

      Sil
  3. merhabalar,

    keşfettim geldim.
    bana da beklerim.

    sevgiler
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin, takipteyim artık ben de seni :)

      Sil
  4. Ben de Blog Keşfi Etkinliği 'nde gördüm geldim , bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin, ben de izlemeye başladım kii:) Kitaplar çok hoş cidden :)

      Sil
  5. selam canım
    Beyaz Sır ın etkinliğnde gördüm. Sayfanı izlemeye aldım. Bana da beklerim acemiden.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. biri beni mimlesin suan bunun eksikligini yaşıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorularımı cevaplaa :)))

      Sil
    2. :D çok çingeneyim kahretsin :D burdamı cewaplanıcak acaba 3 yanlış bir dogruyu götürüyormu

      Sil
    3. benim size yolladığım soruları kendi sayfanda :D

      Sil