20 Temmuz 2014 Pazar

Kayboluyorum...

   Bir kuş uçuyor tepemden, sonra yağmur bastırıyor birden.

   Bir şarkı çalıyor en derininden ardından ona eşlik eden bir çığlık duyuyorum en tizinden.

   Kelimeler işitiyorum en güzelinden devamında cümleler geliyor iğneleyicisinden.

Ah! Tam da beynimin içinde dönenler böyle. Çelişkilerin tam ortasında ev kurmuş misali gergin hissediyorum kendimi.

Öyle ki bazen içine konuşmak ister insan, dışında ise tam bir sessizliğe bürünür. Ama halledemiyorum içimde, vuruyorum ruhumun kıyılarına ne varsa.

Zira içimde dönüp dolaşan ruh buhranlarım var benim.

Bu aralar noluyor bana?

İnsan insanın hekimidir derler. Ama aramama rağmen kendime ilaç bulamıyorum.

Sıkılıyorum, bunalıyorum, daralıyorum!

Diyorum; ' Hey noluyor? ' Sen böyle değildin. Tam düzeldim, oh diyorum.

Hoooop tekrar başa, yüzümün düşmeleri, sıkılmalar. Saçma sapan düşünceler ise kafamda dörtnala koşturuyor.

   Noluyor büyüyor muyum ben?

   Noluyor çocukluğum mu tuttu, şımarıyor muyum ben?

   Noluyor bana, her şeyin içinde bunalma lüksüm de ne?

   Noluyor, noluyor, noluyor!

Kendinizi tanıyamadığınız zamanlar olmaz mı? Ben bu zamanlar kendime yabancı düşüyorum.

Bu aynadaki yüz, bu eller, bu saçlar hepsi bana aitken, ruhumun eksik parçaları nerde?

Tam da böyle galiba;

ruhumdan parçalarım kopup kaybolmuş bense biçare onları aramaya çıkmışken kayboluyorum...

İşte tam da böyle hissediyorum...



Yazımı her zaman sesiyle beni rahatlatan Birsen Tezer'le bitiriyorum, iyi dinlemeler...








6 yorum:

  1. kalemine sağlık,ne kadar güzel anlatmışsın,arayış içinde kayboluşu....

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel yazının ardından bu ses dediğin gibi çok iyi geldi ;)
    Teşekkürler canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ses her durumda rahatlatıyor, ne demek ben teşekkür ederim beğendiysen ne mutlu bana :))

      Sil
  3. Degişiklik istiyor olabilir misin ? Belki şöyle bir tatil, uzaklaşmak istiyor olabilir misin ?ama olmuyor böyle silkelen ve kendine gel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle güzel bir tatile ihtiyacım var, o da yakında beni bekliyor iyi gelicek inş :))

      Sil