23 Ağustos 2014 Cumartesi

Merdiven

Özdere/İzmir'de tarafımdan çekilmiştir. 

Ah, bu merdivenler!

Nereye gidiyor böyle

Ya uçsuz bir boşluğa açılıyor,

Ölüme sürüklüyor beni

Ya da çıkarken basamaklarından,

Besbelli yoruyor beni

Ah, şu merdivenler!

Nereye sürüklüyor beni

Şu huzurun hatrına

Kandırıyor beni

Gözümde oluşan mutluluk fidanları

Bulur mu çalılıkların boyunu?

Ya yüzümde oluşan dalgalar

Ulaşır mı güneşe?

Ah o merdivenler diyorum!

Şaşırtıyor beni

Ben kendimden gittim zannederken

Kendimi buluyorum

Sana ulaştım derken

Senden uzaklaşıyorum

Ah merdivenler ahh!





8 yorum:

  1. Hay yüregıne saglik emi..
    İyi geldi gece gece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Beğendiysen ne mutlu bana o zaman :)

      Sil
  2. Bunları okuyabilmek bir onurdur efendim.
    Şahane olmuş emeğine sağlıkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle yorumlar almak da benim için onurdur efendim :)
      Teşekkür ederimm :))

      Sil
  3. Gerçekten çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil