26 Ağustos 2014 Salı

Tubi'nin Mimi

Tubi on blog mimlenmiş, gören herkesi de mimlemiş, cevaplamazsan uğursuzluk getirir demiş. Eee o vakit ben de mimlendim diyerek sorularımı yanıtlayım efendim :))


Bu fotoğraf Antalya'da manzarayı karşıma alıp çayımı yudumlamadan önce çekildi. Şimdi siz de elinize çaylarınızı alın mimi okumaya başlayın :))


1. Bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder misiniz ? Peki, neden söylemediniz ?


Hayır pişmanlık çekmem, çünkü giderayak söylerim niye içimde kalsın kii :D Ahh kahrolsun bağzıı içimizde kalıp söyleyemediklerimiiiiz..

2. Günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değiştirir misiniz ? 

   Hayır değiştirmem. Çünkü büyüttüğüm çocuğumla aramdaki bağ nasıl kuvvetli olur, koparılamaz. Ama kendi çocuğumu da görmek isterim :)



3. Hayalinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam pansiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp, ayaklarını ve kanatlarını koparır mıydınız ?


Ya hani böcek diye etrafımda olmasın diye öldürürüm ben, korkumdan öldürmüşlüğüm de var. Ama amaan tatil için hadi git öldür deseler kendimi kötü hissederim herhalde. O değil de saçma bir soru neden 1 haftalık tatilim zaten ömrü bir günlük olan kelebeğin ölmesine bağlı, lütfen amaa :D



4. Bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek konuyor. tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mısınız?


Eğer et ürünleriyse bakmam herhalde, ne olduğu belli değil, normalde bile et ürünlerine hassasım tanımadığım yemekte aklımda bin türlü şey geçer :/
Ama ne bileyim bakliyat, sebze ya da makarna tarzı bir şeyse çatalın ucuyla bakarım, güzelse hooop mideye :D



5. Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıydınız ? Örneğin bir yayaya çarptığında, direksiyonda dalga geçtiği halde, çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz  ? (anne baba eş sevgili )


Ahh nasıl bir hassas soru bu böyle, eğer kişi ölmüşse yapan kişi de eğer benim ailemden biriyse yalancı şahitliğimi istemez kii. Ama kazaysa ve kişiye bir şey olmadıysa yapardım herhalde, sonuçta kişiye de bişi olmamışş :/



6. Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa, ne değiştirirdiniz ?


Aldığım eğitim olarak en az 2 dili ana dilim gibi öğrenebileceğim bir okula gönderilmek isterdim, ama ahh imkanlar efenim :) Bir şatoda kim yaşamak istemezdi ki :))



7. Eviniz ve içindeki eşyalarınız yanıyor. ailenizi, kendinizi ve köpeğinizi kurtardıktan sonra bir kez daha içeri girme şansınız var, ne kurtarırdınız ?


Cüzdan ve telefonum olur herhalde, cüzdandaki yok ehliyet, kimlik, kartlar filan hepsini tekrar çıkarmakla uğraşmak çok yahu :D İşin şakası tabii, canlar kurtarılsın gerisi önemli değil :)



8. Yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma olasılığınız olsa, bunu değerlendirir miydiniz? kimi seçerdiniz ? 


İstemezdim, yeni halime alışmakla mı uğraşayım hiiiç gerek yook :D

Ben de tek tek mimlemiyorum, gören cevaplasın bakın uğursuzluk getirir ona göre ;))

6 yorum:

  1. Bence söylemediklerimizi söylemeyip ölmek pişmanlıktır . Kelebek olayındada çocukken çok kelebek yakalardım. Onları bir kavanoza koyardım :( Sonra sabah bir bakmışım yoklar. Emeğine sağlık güzel mim olmuş. Keyiflen okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sineklere hafif vurup yaralı diyip beslemişliğim var, ah çocukluk :))
      Teşekkür ederim, keyifle okuduysan ne mutlu bana :))

      Sil
  2. Yerim seni ya şatoda kim yaşamak istemezdi :D
    Çok sevdim ki cevaplarını ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok sevindim kii ben de o zamann :)))

      Sil
  3. çatalın ucuyla bakarım, mı :)
    Ooo makarna alırım bi dal :)
    Özgün özge ol sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özgün görmedin mi beni muptezel? :))

      Sil