6 Eylül 2014 Cumartesi

O gece


Bu gece tam da öyle bir gece.

Ya bilirsin ben utangacım ya da nerden bileceksin ama şimdi öğren, tam söyleyemem her şeyi. Konuşamam, dilim tutulur filan. Bak yine karşımda yoksun, bilmiyorum kimsin ama kalkmış senle muhabbet ediyorum. Onu bile beceremiyor, utanıp sıkılıyorum. 

Nasıl bir gece mi diye merak ediyorsun? 

Bu gece gök deli gibi içinde ne varsa ortaya koyarken camıma vuran iki yağmur damlasıyla dertleşiyorum ben. Anlatıyorum ne varsa, yeri geliyor dinliyorum.

Gökte yarışan her damlaya ben de ruhumla katılıyorum. Yarış içindeyim kendimde, bu gece daha iyi hissediyorum. 

Şimşeğin sesi, sanki bendeki yansımalar. Hissetmenin ötesinde görüyorum.

 Saat geç, havadaki çim kokusu odama dağılmış. Derin bir nefes alarak tüm ciğerlerimi çim kokusuyla dolduruyorum. Uzun süre tutuyorum sanki kaybedecekmişim gibi. Sanki benden giden şeylere eşlik edecekmiş gibi. 

Bilmiyorum seni, sahi belki tanıyorumdur ama bilmek bambaşka bir şey olsa gerek değil mi?

Bu gece tam da öyle bir gece dedim ya hani, 
işte bu gece tam da bana gelmen gereken gece gibi...

2 yorum:

  1. Okuduktan sonra aklıma direk bu şarkı geldi;
    http://www.youtube.com/watch?v=w3MMbvh-vmE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok severek dinlediğim bir şarkı, zaten Birsen'in hayranıyım :)

      Sil