22 Eylül 2014 Pazartesi

Sahi, sen nasılsın? :)


Merhaba, sevgili okuyucum,

Nasıl gidiyor hayat ya da nasıl geliyor sana doğru?

Neler eşlik ediyor aldığın nefese ya da neleri kaybediyorsun her kalp atışında?

Neler bekliyorsun umutla ya da nelerden vazgeçtin büyük bir zorlukla?

Hangi şarkıları açıyorsun mutlulukla ya da hangisini değiştiriyorsun bir hışımla?

Neler söylüyorsun sevinçle ya da nelere susabiliyorsun büyük bir sabırla?

Neler anlatıyor gözlerin ya da nelere göz yumuyorsun umarsızca?
   
Ah bana sorarsan orta şekerli kahve tadında geçiyor günlerim.
Normalde sade Türk kahvesi içerim ama yanında lokum veya çikolata olacak illa. 
Demek ki yanında lokum yok ki orta şekerli kahveyle idare ediyorum hayatı :) 

Bana hayat bence emekleyerek geliyor 
ya da ben ondan uzaklaştığım için göreceli olarak fark hep az kapanıyor 
ya da uykuluyum hayat koşuyor bense hayatı emekliyor görüyorum, 
bilinmez :)

Bugünlerde bebek ağlamaları eşlik ediyor birkaç nefesime. 
Onların solunum sayılarını sayarken kendi nefesimle senkron oluşturuyorum fark etmeden. 

Her bir kalp atışımda ise neleri kaybettiğimi bilemiyorum, illa ki vardır ama Gökhan Türkmen’in şarkısında geçtiği gibi;
 ‘ Kurtaralım biz bizi bize bizden fayda var’

Beklemek ile kaybetmek ince bir çizgi ile ayrılmıyor mu? 
En küçük bir hamlede çizginin öbür tarafına kayabilirsin. 
Bende çok oldu,bir yerde beklemek vazgeçmeyi çağırıyor sinsice.
 Umut beklemekle çarpılıyor, vazgeçmekle ise bölünüyor.
 Zaman böyle böyle ilerliyor.

Şarkılar.. Ah ki onlar en büyük hatırlatıcılar. 
Beynin bir durumla bütünleştirdiyse şarkıları, bundan 10 yıl sonra da çalsa o şarkı yine o ana gidersin.
 Beynimiz ki böyle küçük oyunlar oynayarak mağlup duruma düşürüyor bizi-çoğu zaman.

Kelimeler.. En büyük büyücüler, en büyük düşmanlar, en büyük dostlar… 
Kelimeler hep en büyüğü, hep en yücesi. 
Yeri gelir konuşmak istediklerini yutarsın, yeri gelir susmak istediklerini kusarsın.
 İşte hayatın ortasında kelimelerle hem savaştasın hem de huzurdasın,
 dengeyi tutturabilene helal olsun.

Gözler.. Dememişler mi kalbin aynasıdır diye.
 Tabii o aynayı görebilmek de marifet.
 Ama genel olarak hissedilmez mi gözlerden nelerin anlatılmak istendiği?
 Gözleri başka, dili başka, vücudu başka konuşanları ayrı tutmak gerekir,
 o bir yetenek.
 Eğer gerçekten doğalsan yeri gelir gözlerinle sevebilirsin de 
tekme tokat dövebilirsin de.

Mim tadında bir yazı oldu yanağından makas aldığım sevgili okuyucum.
Eee anlatmaktan fırsat olmadı, 
sahi sen nasılsın ? :)






10 yorum:

  1. Gerçekten çok beğendim yazını yazdıklarina da katılıyorum en beğendiğim kısım da giriş bölümü oldu.Keşke hepimizin cevresinde doğal insanlar olsaa ama içi farklı dışı farklı olan çok insan var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah doğal insanlar en beklediklerimiz, en umduklarımız :)
      Ben de beğenmene çok mutlu oldum, çok teşekkür ederiim :))

      Sil
  2. Yazını okuduktan sonra oturup kendi kendimi sorguladım. Uzun zaman olmuş bunu yapmayalı:)
    Çok güzel yazmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee çok iyi olmuş :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bu zamana kadar okudugum en degisik ve en guzel yaziydi.... Sorularin beni aldi goturdu :D anlasilan seni okumaktan cok keyif alacagim. Bana da beklerim

    www.seleninevcilikhayati.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun beni ne kadar mutlu etti anlatamam :))
      Sürekli yazılarıma beklerim o vakit ve tabii ki geliyorum ben de :)

      Sil
  4. ''Nasıl gidiyor hayat ya da nasıl geliyor sana doğru?''. İlk cümlenle beni benden aldın. Ne kadar içten bir yazı bu böyle! Ne kadar doğal bir anlatım! Türk kahvesi bölümüne ne demeli! :) Bayıldımm. Yazdığın her kelimeyi,her duyguyu hissettim. Çok güzel yazmışsın; eline,kalemine,yüreğine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunu yüzümde gittikçe büyüyen bir gülümsemeyle okudum desem :)))
      eğer duygularımı hissettiysen her kelimesiyle amacıma ulaşmışım demektir, ne dersin? :))
      ÇOK teşekkür ederiiiim, hep beklerim :))

      Sil
  5. Hayat bana doğru tüm kinini ve acısını kusarak geliyor; küsüz galiba ondan, der yazıyı çok beğenirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın zamanda barışmanz dileğiyle der, teşekkür ederim :)

      Sil