29 Ekim 2014 Çarşamba

Bekliyorum...

Biraz daha gelir misin 

Bakışlarını uzatır mısın

Yakından

Biraz daha yakından

Şimdi gözlerime bak

Lütfen

Gözbebeklerimin içine

En içine 

Görebildin mi kendini

İçlere gizlediğim bir seni

Bulabildin mi

Dile gelemeyen bir kalp çarpıntısını

Duyabildin mi

İkimizin bir olduğu hayali 

Hissedebildin mi

Ne demiş Cemal Süreya;

'İki kalp arasında uzanan en kısa yol

Birbirine uzanmış ve zaman zaman

Ancak parmak uçlarıyla değebilen

İki kol'

Ben elimi uzattım 

Bekliyorum...

8 yorum:

  1. Beklemek çok uzun geliyor bazen ama o mutlu sonun hayaline tutunarak bekliyor insan :))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir şiir. Emrah bunu beğendi :)

    YanıtlaSil
  3. Cok cok cok guzel...Hissettiklerimizi senin kaleminden okumaya bayiliyoruz.Tesekkur ederiz:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tuğbacım, beğendiysen ne mutlu o zaman bana :))

      Sil
  4. Bekliyorum çok zaman geçti ama gelen yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklemek bir yerde sabrı çağırıyor belki de :)

      Sil