22 Kasım 2014 Cumartesi

Sen gibi

Havalanıp uçsam

Buradan uzağa

Uzaklara bir yerlere

Tam senin yanına.

Görünmez olsam

Baksam sana,

İlk defa görüyormuşcasına uzunca..

Sonra gözlerinde bir kasaba bulup

Yerleşsem oraya mesela.

Konuşsan ,

Sesinden bir şarkı oluşturup

Dans etsem çılgınca.

Gülümseyip güneşim olsan

Isınsam kıyında.

Sonra öğrensem senin dünyanı

Keşfe çıksam tek başıma.

Bilinmeyen ne varsa

Ortaya çıkarsam

Kimseye söylemesem 

Aramızda sır kalsa.

Bunları düşünerek

Yine uçmuş olur muyum?

  Aynı hayalimde yanına uçmam gibi

  Aynı uzak olan senin yanın gibi

  Aynı sen gibi...

8 yorum:

  1. Hayallerimiz de olmasa yaninda olma sansimiz yok gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim böyle bir durumum yok ama senin için belki o kadar uzak değildir ne dersin, umut her zaman yerini korur çünkü :))

      Sil
  2. bu bu aralar bana da yaklaşmış hisler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ps yi yayınlamadım ama aldım mesajı :)))

      Sil
  3. Ne kadar güzel dizeler bunlar canım :)
    Blogunu bir blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Yolunun yol olmadığı yolsuzlukların çok olduğu bir zemin aşk, istemek güzel, inşallah gerçekleşir bu isteklerin... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orda bir yerlerde gerçekleşmeyi bekleyen hayallerimiz var elbet, inşallah :)

      Sil