24 Temmuz 2015 Cuma

Bilmezdim

Sisli akşamların bulutlu gündüzü varmış, bilmezdim öğrendim.
Bilinmez yolların çıkışı varmış, bilmezdim öğrendim.
Sessizlik de birer şarkıymış içimizde, bilmezdim öğrendim.

Hatırlatan her şey zamanda yolculukmuş aslında, bilmezdim öğrendim.

Çaresizliğimiz kabuslarımızmış, bilmezdim öğrendim.

Umut dediğimiz rüyalarımızmış, bilmezdim öğrendim.
 Kaybolmak bir yerde kendini bulmakmış, bilmezdim öğrendim
 Susmak bir yerde konuşmakmış, bilmezdim öğrendim.
Gözlerini kapatmak bir yerde her şeyi görmekmiş, bilmezdim öğrendim.
Bütün bildiklerim aslında bilmediklerimmiş, böyle böyle öğrendim...

10 yorum:

  1. Hayat ne çok şey öğretiyor insana değil mi? Oysa belki ilerleyen yaşlarda bugünlere döndüğünde diyeceksin ki aslında daha öğreneceklerim varmış diyeceksin.sevgi ve saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle öğrenmeye devam :) teşekkür ederim yorumunuz için sevgilerle :)

      Sil
  2. Bilinmez yolların çıkışı varmış. Güzel bir cümle. Hayatın bize öğretilerinin en önemlilerinden. Hep ileriye bakmamızı sağlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok doğru, hep ileriye bakmak gerek. Teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  3. Kaybolup kendimizi bulmak....ne kadar anlamlı.... Aslında hayat bize her saniye birşeyler öğretiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hayat bir öğretmen biz öğrenci adeta..

      Sil
  4. Yüreğinize sağlık...Ne çok şey öğretiyor şu hayat bize...

    YanıtlaSil
  5. Bilmezdim öğrendimden öğrendim dediklerini unutup bilmemeye doğru ilerleyen insan.. Acıyla değil tebessümle öğrenmemiz duasıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizn temennisi öyle teşekkür ederim yorumunuz icin :)

      Sil