16 Temmuz 2015 Perşembe

Hakkımda Bilmediğiniz 11 şey

Uzun bir aradan sonra tekrar mimle karşınızdayım.
 Şeyma- blog aleminde en sevdiklerimden- yapmış, isteyen cevaplasın demiş.
 Ben de cevaplamak için karşınızdayım :)

Hayatındaki en mutlu anın neydi?

Bir soruya en kalıbı konunca afallıyorum. Diyorum ki cevabını vereceğim ama ya daha mutlu anım varsa :D Biraz garanticiyim sanırım. 
Şöyle ki ben küçükken, annemin hastanede yattığı dönem vardı. Onu hastanede ziyarete gittiğimde çok mutlu hissetmiştim kendimi.
 Tıp fakültesini kazandığım ve ablamın öğretmen olarak atandığı anlar da en mutlu olduğum anlar arasında :)

Mutluluk dediğinde aklına kim geliyor?

Annem. Her an gülen ve her an etrafını gülümseten, sürekli pozitif düşünen, olumsuz eleştiride bile kendiyle dalga geçip espri yapabilen bir kişi. Bu konuda kesinlikle idolüm :))

En tahammül edemediğin 3 davranış?

Konuştuğum halde ben orda yokmuş gibi davranılması
Konuşma veya davranışlarımla dalga geçilmesi
Küçümser tarzda tavırlar 
( Ah 'en'ler, emin olamıyoruum :))

Kolu kopsa hiç düşünmeden kolunu vereceğin kişi ?

Ah Şeyma, ah bir de psikopatça oldu demiş sormaktan da vazgeçmemiş :D Ama ben bu soruyu geçiyorum kötü düşünmek kötüyü çağırır derler. Her zaman pozitif düşünelim :)


Senin için huzurun anlamı?

Sevdiklerimin yanımda olması ve mutsuzluk, üzüntüyü kapıdan dışarı atmak. Sonrası zaten huzur :)

Türkiye'den başka bir yerde doğsaydın neresi olsun isterdin?

İtalya.
 Gidip gezmek konusunda hayalim olan yer. 

Bir yabancıyla evlenecek olsan, ailenin tepkisi ne olurdu?

İstemezlerdi. Benim mutlu olmamı isteyeceklerini, kültürlerin uyuşmasının önemli olduğunu ve kültür farklılığıyla çok uzun süreli olamaz diye düşünürler ve beni bu yönde uyarırlar diye sanıyorum. Tabii bir de gurbet olayı var ki o apayrı bir şey :)
Hayalperest Özge :)

Asla olamayacağını bildiğin halde vazgeçmediğin hayalin?

Hayal deme bana, hayalperest duruyor karşında :))
Soruya gelirsek 'asla' diye bir şey yok.
 İnandığım bir düşünce varsa o da budur. 
Gerçekten kafamıza koyduğumuz her şeyi bir gün gerçekleştirebiliriz. 
Yeter ki sabır olsun.

En kötü 3 alışkanlığın?

Herhalde günümüz şartlarında sosyal medya alışkanlığı diye cevap verebilirim. Onun dışında kötü alışkanlık olarak bir şey söylemek zor

İnsanların değişebileceğine inanıyor musun?

Yani ufak tefek şeyler değişebilir, ama temel yapı yani karakter biraz zor değişir. Kesinlikle değişmez demiyorum ama 7sinde neyse 70inde odur düşüncesi çoğu yerde haklılığını koruyor.


Kim isterse mimi yapabilir :) 

 Ramazan bayramınızı kutlarım. İyi bayramlar :))









4 yorum:

  1. Sosyal ağlar düzenli ve gerekli kullanıldıkça kötü alışkanlık olmaz yav :) Anneler çiçektir senin ki de öyleymiş :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orası öyle ama bizim nesil biraz fazla kullanıyor bu konuda :)) Öyledir anneler, annelerimiz, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Canım benim ellerine emeğine sağlık çok güzel olmuş :)
    Bu arada kolu kopartmamışın tebrikler :D
    Öpüyorum kocamanından :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımmm :)
      Yook kopartmaaam :D
      Ben de öperiim :*

      Sil