4 Ağustos 2015 Salı

Burda

Burda binlerce çiçeğin kokusunu alıyorum,hepsini bir anda içime çekiyorum.
Nefes oluyorlar bana,yaşıyorum.
Burda yıldızlar ok olup saplanıyor yorgun olan vücuduma,
öldüm zannediyorlar, sadece uyuşuyorum.
Burda en sevdiğim sanatçıların düellosu var,hepsini dinliyorum.
Kimse kaybetmiyor,ben kazanıyorum .
Burda güneşin soğuk olduğunu görüyorum.İnanmıyorlar,
görmüyorlar ama ben biliyorum.
Burda en sevdiğim şarkı yağmur olup akıyor üstüme.
Sırılsıklam oluyorum,şarkı ağlıyor ben ağlıyorum...

4 yorum:

  1. Nedir bu hüznü sana getiren, yıldızlar mı? kader mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem belki de hiçbir şey bana getirmemiştir ben gitmişimdir hüzne doğru :)

      Sil
    2. Bilmediğin bir şeyin hüznünü yaşıyamazsın, ihtimaller yoktur hüzünde :)))

      Sil
    3. Doğru dedin :) bilmem dediğin çoğu şeyin arkasında kendine bile söyleyemediğin şeyler gizlidir, ondandır :))

      Sil