12 Ağustos 2015 Çarşamba

Zaman Duracak

Zaman denilen kavram ne ilginçtir, saatler hep sana çeyrek var ya da hep seni geçiyor. Dönüyorum dolaşıyorum hep seni gösteriyor. Buna rağmen hala bilmiyorum seni; kimsin, nerdesin ,ne yapıyorsun..Ne benim senden haberim ne de senin benden. Belki de tanışmışızdır da haberimiz yoktur. Hangisi olursa olsun şu var ki aynı hayalleri paylaşmışızdır ikimiz de. Çünkü biliriz ki ikimizin hayalleri bir gün, bir yerde kesişecek. O gün geldiğinde zaman duracak,ne ileri ne de geri gidecek sadece sende takılı kalacak...

10 yorum:

  1. İkimizin hayalleri bir gün bir yerde kesişecek..
    Başarılı buldum tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle yorumunuza katılıyorum.İnsan ne yaşaması gerekiyorsa yaşayacak,ne bir eksik ne bir fazla.Ne derler bilirsiniz! Yolu sevgiden geçen herkesle bir gün bir yerde buluşuruz.saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel özetlemisinz, teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  3. Beklemek, hele bi de takılı kalınca, şiddetli sancı içeren bir eylem.. Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur, teşekkür ederim ben de yorumunuz için :)

      Sil
  4. Benim ondan haberim var ama onun yok...Hayallerimiz kesişir mi bilmem ama hayatlarımızın kesişme ihtimali çok zayıf..Yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hayalleriniz gerçekliğe doğru gider. Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Hayat hep olmasını istediğimiz an da dursa....

    YanıtlaSil